Vul hieronder uw gegevens in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Typ bovenstaande code over.

Bestel / Voorraad Informatie


Bestellen bij Fietsenwarenhuis.nl gaat snel en eenvoudig. Hieronder staan de stappen beschreven nadat u een bestelling heeft gedaan.

Besteld via internet: 
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons een e-mail met de orderbevestiging. 
Heeft u geen e-mail ontvangen? 
Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Controleer de bestelinformatie alstublieft goed.

Mocht er iets niet juist zijn in de orderbevestiging of heeft u geen e-mail ontvangen? Neem dan direct contact met ons op.

Z.s.m. nemen wij contact met u op via de mail of telefoon over uw bestelling.  We zullen u dan informeren over de aflevering. In principe zal de aflevering van uw order, na de verwerking van uw betaling z.s.m. volgen. Uiteraard houden wij zoveel mogelijk rekening met uw aangegeven voorkeursdag. 

Fiets uitgezocht in de winkel: 
Indien u een fiets heeft uitgezocht in de winkel kunt u deze direct meenemen. Alle fietsen staan 100% rijklaar in de winkel. Onze goed opgeleide monteurs hebben de fiets volledig rijklaar afgemonteerd. Indien u dit wenst kunnen zij ook direct eventuele accessoires monteren.
Uiteraard kunt u ook een afspraak maken om de fiets later op te halen of te laten bezorgen.

Zelf ophalen: 
Het grote voordeel is dat u hierbij geen bezorgkosten betaald.

Fiets laten bezorgen: 
Als u uw fiets wilt laten bezorgen, kunt u dat laten doen door de Pakketdienst of door Fietsenwarenhuis.nl.

Wijzigen of annuleren
Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dit is uiteraard kosteloos mogelijk, totdat er een afspraak is gepland voor het afhalen in ons filiaal in Voorhout, of dat er een afspraak is gepland om de fiets te bezorgen. Wilt u wijzigen of annuleren? Neem dan direct contact met ons op.

Voorraad Informatie
Wij streven ernaar de producten die we op de webshop tonen ook op voorraad te hebben of binnen redelijke tijd te kunnen leveren.

Morgen in huis. Indien u voor 16:00 besteld. Wat betekend dit?
Voor bestellingen van onderdelen en accessoires die op voorraad zijn geldt voor 16:00 besteld, de volgende dag in huis. Wij versturen bestellingen van onderdelen en accessoires via Post NL.

Voor fietsen die op voorraad zijn, is dit ook mogelijk indien u gekozen heeft voor afhalen of bezorgen d.m.v. onze eigen chauffeur en bus.
Indien de fiets op voorraad is maar u kiest ervoor om de fiets via onze transporteur, Flevobird, te laten bezorgen kan het 2 á 3 dagen langer duren. wij hebben gekozen voor een transporteur die gespecialiseerd is in het bezorgen van fietsen. Deze transporteur bezorgd overal in Nederland minimaal 2 keer per week. Wij nemen altijd eerst contact met u op om de bezorgdag met u te bespreken.

Let op: niet alle producten die u ziet in de webshop zijn aanwezig in showroom.
Voorkom teleurstellingen en neemt u even contact met ons op indien u naar de winkel komt voor een specifiek product.

Indien u een  artikel selecteert, ziet u de actuele voorraadstatus onder de prijs. 
Bij een fiets selecteert u eerst de kleur en de juiste framemaat. Dan ziet ook weer de actuele voorraadstatus onder de prijs.
Indien er onder de prijs staat:

Direct Leverbaar: betekent dat het artikel of de fiets in één van onze showrooms of in ons magazijn op voorraad is. Levertijd, bij afhalen kan, onder voorbehoud van de werkplaatsplanning, dezelfde dag zijn.

3-4 werkdagen: betekent dat het artikel of de fiets op voorraad is bij de fabrikant of reeds onderweg is naar ons. Levering is dan vaak binnen 1 week mogelijk. Wij nemen altijd contact met u op om de leverdag te bevestigen.

Onbekende Levertijd: betekent dat het artikel of de fiets bij de fabrikant op dat moment niet op voorraad is en ook geen productieweek bekend is. De levertijd kan dan variëren van ruim 1 week  tot 3 maanden. Indien u klikt op " Levertijd opvragen" laten wij u z.s.m. weten hoe snel we de fiets of het artikel eventueel kunnen leveren aan u.

Het correct tonen van de voorraad op de webshop heeft onze prioriteit maar is niet eenvoudig doordat dit hoofdzakelijk handmatig bijgehouden kan worden. De voorraad voor de webshop is dezelfde voorraad als voor onze winkels. Door deze combinatie met gelijktijdige verkoop in onze winkels en piekmomenten op de site kan het bij drukte en schaarste van specifieke modellen voorkomen dat de voorraden op de site niet juist zijn. In dat geval nemen wij direct contact met u op en proberen met een passend alternatief voor u te komen.